So this is me then.

1 Dec

Ja, hei på deg! Her er jeg.

Foreløpig har jeg store planer om å være semi-anonym, men kan si såpass som at jeg er i 20-årene, er mamma, samboer, student, jobber endel og er fra Østlandet. Et travelt liv, med andre ord.

Føler at første innlegget i en ny blogg blir litt som når man er på kurs, starter i ny klasse osv og liksom skal fortelle om seg selv.. Det er ikke lett, er det vel? Så beklager at dette blir litt krøkkete og småteit.

Denne bloggen vil dokumentere min vei mot 37,2 tapte kilo. Vel. Hvertfall av siste halvdel av de 37 kiloene. 18,7 kilo er borte, noe som har skjedd veldig gradvis over de to siste årene. Startet med en BMI på svimlende 39 og er nå nede i 32,6. Har gått fra 112,2 til 94 blank. Og mer skal det bli.

Jeg vil skrive om nedturer, oppturer, min metode, mentalt arbeid og alt som følger med det å skulle gå ned 37 kg.

Ja, det var litt om meg. Håper noen vil lese.

2 kommentar to “So this is me then.”

  1. Helene Drage desember 3, 2011 kl. 11:36 #

    Jeg heier på deg 😀

Legg igjen en kommentar

