Metode for vidre vektnedgang

2 Dec

Nå om dagen har jeg veldig mange jern i ilden når det gjelder kostholdet mitt.

For det første så spiser jeg fortsatt Lindbergsk og holder meg mellom 50 og 70 karbohydrater per dag. Jeg passer også på å holde kaloriene under 1800 og over 1400.

I tillegg til dette spiser jeg etter Periodisk faste,. Som regel hvertfall. Første måltid i 12-tiden og siste i 21-tiden. Følger ikke PF noe veldig krampeaktig, men det blir som regel sånn, helt naturlig.

Jeg sparer som oftest karbohydratene til dagens siste måltid og holder fettet til dagens første. Så da spiser jeg vel litt sånn etter biorytmisk diett.

Også tester jeg ut Eat-stop-Eat og hadde en 24-timersfaste i forrige uke og en i går. Tror jeg skal holde meg til et fastedøgn i uka.

Det høres kanskje litt vel ut dette, med det er ikke noe stress. Går helt naturlig og fint og jeg følger ingen av «diettene» til punkt og prikke hver eneste dag. Det er ikke noe krise om det blir et tidlig måltid, om det blir litt mange karbohydrater en dag osv.

Stress er vel det som er minst gunstig for vektnedgang, så å ha et veldig anstrengt og strikt forhold til kostholdet er ikke noe for meg.

Én kommentar to “Metode for vidre vektnedgang”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Plan for uke 3 « Fra tjukk til smukk! - januar 15, 2012

    […] blir som vanlig. Og denne uken skal jeg få til en runde Eat-stop-eat/24-timersfaste. Har ikke klart å komme i […]

Legg igjen en kommentar

