Jeg klarte det!

5 Dec

Da jeg våknet i dag våknet jeg med masse treningslyst og starten på en ny flink-uke gikk helt av seg selv.

Liker veldig godt den trenden jeg er inne i nå, at uansett hvor mye helgen krangler det til for meg, så er mandagen en ny frisk start. Føler meg litt uslåelig!

Har vært hjemme med en spysyk liten jente her i dag, så har bare fått trent i en halvtimes tid, men det er ikke bare bare, det heller! Kunne latt være, men det gjorde jeg ikke. Så nå er jeg klar for ny frisk, resten av uken, frem til julebord på fredag.

Ha en fin uke, med sunne vaner!

Legg igjen en kommentar

