Æ har trena!

6 Dec

Med fri fra fysioterapien i dag dro jeg på SATS for å få ut litt energi.

Fysioterapi ja.. Jeg tryna på sykkel for to måneder siden, pådro meg et brudd i overarmsbeinet opp til skuldern og rev av ei sene. Så styrketreninga blir ikke akkurat som den burde. Men bedre enn ingenting, sant? Er hos fysioterapauten 3 dager i uka, for å få tilbake styrke og bevegelighet på skulder, da dette forsvinner totalt etter et slikt brudd, operasjon og påfølgende inaktivitet.

Anbefales IKKE!

Anyways

Økta så slik ut:

10 minutter ellipseoppvarming.

8×3 Beinpress 80 kg
8 x 3 triceppress (15 kg) og 8×3 sittende roing (20 kg) i supersett
8×3 rygghev og 8×3 situps på ball i supersett.
20 situps på ball
8×3 Bulgarske utfall med 1 kg i hver hånd (er helt fersk på denne øvelsen, derfor de pinglete vektene)
8×3 sumosquat med 7 kg i henda

15 minutter ergometersykkelkardionedtrapping.

Fornøyd.

Ellers så er jeg inne i time 16 på ukas første 24-timersfaste. Eller. Brøt den kanskje litt ved å sippe BCAA under treningsøkten, men jeg er ikke så tøff enda at jeg tør å ikke innta noe under trening på fastedagene.

Det føles VELDIG bra å faste, faktisk. Får sånn herlig nervøs og kreativ energi av det. Litt usammenhengende, men deilig.

Legg igjen en kommentar

