Avrevne muskelfibre.

14 Dec

Her er kapittel 13 i «fra tjukk til smukk sitt ulykkesår 2011» sagaen!

Som skrevet tidligere så presterte jeg å tryne av sykkelen min og knekke skuldra i September. Noe som betyr en evig lang rehabilitering med en arm som ikke kan brukes til mye.

Dette at den ikke kan brukes til så mye gjør visst at den ikke tåler så mye heller.

På søndag klarte jeg nemlig å ta i litt vel hardt da jeg skulle kle på meg jakken og det som da skjedde var at det føltes som at bicepsen min revnet. Heldigvis var det ikke så alvorlig.. Men det var da vondt nok.. Diagnose: avrevne muskelfibre.

Begynner å bli endel bedre nå, men du salige sjokoladekake så vondt det gjorde de første dagene.

Jeg håper 2012 blir litt mindre ulykkesfylt!

Legg igjen en kommentar

