Godt nytt år!

1 Jan

Åh, så deilig det er med et heeeelt nytt, friskt, fantastisk år, med masse nye muligheter, forsetter og alt som er spennende?!
I heart 2012.

Dagen i går var ikke akkurat sunn, men etter klokka tolv var det helt stopp og nå er jeg så sunn som jeg kan få blitt. (Vi får se hvor lenge det varer!) Det eneste sunne jeg gjorde i går var spinning på morgenen.

Nå sitter jeg hvertfall her og spiser kyllingsalat, mens de andre som er over fra i natt spiser pizza. Jei for meg!

Har så mange planer for det nye året, at det nesten kanskje er litt for mye. Men man får sikte høyt og se hva som skjer!

GODT NYTT ÅR!

Legg igjen en kommentar

