Preppa og klar!

2 Jan

Hei bloggen!

Nå sitter jeg her med en steeeeeeeerk kopp kaffe og venter på at mine to kjære skal bli ferdig med frokosten, slik at vi kan dra avgårde på trening.

Føler meg full av entusiasme over det nye året. Har lagd meg en real trenings og kostholdsplan, som skal hjelpe meg å gå ned 13.5 kg (til 79) innen sommeren og Hennesrittet 2012, som går av stabelen i starten av Juni.

I dag må jeg kjøpe meg en treningsdagbok, for et av «forsettene» mine i år er å loggføre alt jeg utfører av trening, med alle mulige tall og informasjon. Jeg har en tendens til å ta treningen som den kommer. Noe som ikke akkurat gjør at jeg slækker, men føler liksom det er bedre å ha en plan på forhånd. Så da skriver jeg vel opp planen før trening og fyller inn infoen etterpå.

Oh yes!

Senere kommer et innlegg om hvordan man setter seg mål, på en best mulig måte. Det er jeg nemlig god på!

Ha en fin dag.

Legg igjen en kommentar

