Morgenspinning. Check

3 Jan

Yes da! Mektig imponert over meg selv, som sto opp klokka 06.00. Trøkka i meg en sterk kopp kaffe og kjørte avgårde. I siste liten, som vanlig.

06.30 troppet jeg opp på SATS for en 45-minutters spinningtime. Her er bildebeviset:

Ja, det er meg bak planten der!

Det er noe magisk ved å ha forbrent 420 kalorier før klokka har rukket å slå halv åtte! Det er nesten som at det ikke har skjedd. Jeg husker det hvertfall ikke. Men ser på bildebeviset og pulsklokka at det har skjedd.

Jeg erindrer også en meget opplagt instruktør som brukte ord som «JABBADABBADOOOOO». Da er det liksom greit å stå opp så tidlig.

2 kommentar to “Morgenspinning. Check”

  1. WIlde januar 4, 2012 kl. 17:22 #

    Så flink! 😀

    • Fra tjukk til smukk januar 4, 2012 kl. 18:10 #

      Takk:D Jeg føler meg helt uovervinnelig når jeg klarer sånt:p Det er ikke lett for en sovegris!

Legg igjen en kommentar

