En dag med opptur og nedtur.

5 Jan

Lå leeeenge i senga i dag tidlig og lurte på om jeg egentlig burde ta meg en treningsfri dag. Hadde booka meg inn på en morgenspinning, men kjente at beina mine var stive som stokker aka støl.no. Spesielt på forsiden av lårene.

Spinning og tømmerstokkbein.. Tja. Vet ikke helt jeg. Tenkte at det ikke var den beste kombinasjonen. Og det var det heller ikke! Det var fælt! Grusomt, forferdelig og alt som høres ille ut!

Led meg igjennom de 40 minuttene og følte meg ikke akkurat kjempeflink da jeg var ferdig heller.

Menmen. Det er jo greit å ha gjort det, men tror jeg avbooker spinninga jeg har meldt meg opp til i morgen gett! Får være grenser for spinning og.

Da vi kom hjem. (Kjærsten og jeg. Han hadde vært og trena på «sitt» senter.) lagde vi nok en deeeilig salat.

Mmmm, deilig!

Jajja, hver treningsdag kan ikke være toppen. Jeg vet jo egentlig bedre enn å spinne dagen etter at jeg har trena bein.

Samboeren har som mål å finne sixpacken innen 01.05. Han er på en slags diett om dagen og sutrer veeeeeldig over hvor tungt det er å trene styrken sin på underskudd.

Welcome to my world, sier jeg bare!

Legg igjen en kommentar

