Den store kardiosodagen.

6 Jan

I dag våknet jeg, i likehet med i går, i en forferdelig dårlig form. Vondt i hodet.com.

Dro meg likevel avgårde på trening, med plan om å ta det illeeeee rolig. Så stilte meg på ellipsemaskinen og prøvde å holde pulsen på et fornuftig nivå. Holdt meg sånn mellom 150 og 160 i 40 minutter.

Da det var gjennomført var formen mye bedre, så jeg slengte meg på tredemøkka (nei, ikke typo:p) for 60 minutter med veeeeldig snille intervaller. 3 minutter av og 2 minutter på. Intervaller får tiden til å gå såååå mye fortere og så lenge man ikke presser seg aller hardest, går det liksom fint å holde på en stund.

Det var vel ikke værst, i forhold til å egentlig ikke ville trene?

Da jeg kom hjem spiste jeg en bombe av en frokost. Djevelegg. (dårlig bilde, men..) Måtte bare ha det, etter å ha sett bilder på bloggen til Superrosa i går.

(Viktig med grønnsaker til alle måltider, selvom agurk vel ikke akkurat er det mest næringsrike.)

Djevelegg er easy-peasy. Kok egg hardkokte, bland den kokte plommen med majones, karri, kaviar, salt og pepper, legg blandingen tilbake i egget og spis.

Stilte meget ambisiøst med plan om å spise alle seks halvdelene, men det holdt lenge med fire, så jeg pressa i meg fem og ga den siste til kjærsten.

Dette ble vel fryktelig mye kalorier, tenker du kanskje.. Men nei.. Det var mye mindre enn jeg pleier å spise til frokost/lunch, med sine 440 kalorier, par gram karbohydrater, 18 gram protein og 40 gram fett. Og jeg skal hvertfall ikke spise noe mer på leeeeeeeeeengeeeee..

 

Nå skal mannen og jeg til Sverige og kjøpe litt diverse dressinger og sånt. I heart Sverige. ❤

2 kommentar to “Den store kardiosodagen.”

  1. ★MK★ januar 6, 2012 kl. 20:44 #

    Shit, tøft nok å gjennomføre dette synes jeg. Og i tillegg hadde du tom mange og hodepine, sjukt.. Men sant at trening får en til å glemme sånt og plutselig er den vekk! Jeg er veldig glad i egg, men ikke majo! Og så alt det der i en og samme smørje da. Ser for meg at jeg hadde blitt lettere kvalm hehe. Du ga meg et tips til hvordan jeg kunne lurt meg selv på 3dmølla iallefall. Er glad i det meste bare ikke den og sykling:P

    • Fra tjukk til smukk januar 7, 2012 kl. 08:14 #

      Jeg er vant til å trene på tom mage, så det er ikke noe problem!:) På de fleste tredemøllene så går det vel ann å sette opp sitt eget intervallopplegg!:) Ganske lure greier. Tiden går så mye fortere når man liksom må trå skikkelig til i en kort periode også går hvileperiodene kjeeeempefort, spesielt hvis man er skikkelig sliten!

      Den blandingen er nok for spesielt interesserte, ja:p

Legg igjen en kommentar

