Hva er det med søndager?

9 Jan

Hver eneste forbanna søndag forsvinner alt som heter motivasjon som dugg for solen, her i gata. Hvorfor? Kan ikke skjønne det. Man har klart seg helt OK igjennom helgen, så kommer den enkleste dagen (dvs diett-kjærsten pakker bort godteskuffen din) og DA forsvinner motivasjonen?

I just don`t get it..

Så kommer mandagen og man VIL, men det er ikke helt sikkert man får til.

I dag ville jeg bare sooooveeeeeeeeeee. Så da gjorde jeg det. Helt til 10.30. Og nå sitter jeg og venter på at Mr. X skal komme hjem fra sin trening, sånn at jeg kan dra på min.. Må nok bli noen sinte intervaller på tredemølla, for å betale for alle karbohydratene jeg fortærte i går.

Wish me luck..

Legg igjen en kommentar

