I survived!

10 Jan

Og det var FANTASTISK!

Spinninginstruktøren på denne timen er bare helt fantastisk. Nesten så man glemmer at man sliter, men ikke akkurat.

Pulsklokka etter timen så sånn ut:

Dårlig bilde, men.. Da vet man at man har fått kjørt seg..

Elsker intervaller på en skikkelig god karborus! Det er ganske mange lavkarbofolk som klarer seg helt fint med å bare loade opp med fett før anstrengelse. (Selvom skeptikerne elsker å påstå at det er helt feil. Alltid moro.) Det funker ikke for meg. Går helt greit, liksom men synes det er mye bedre med karbo-kardiotrening, når jeg skal ta skikkelig i. I forbindelse med styrketrening eller moderat kardio utgjør det ingen forskjell. For meg. Alle er forskjellige. Gikk på ganske mange tom-for-krutt-smeller før jeg konkluderte med det.

Men jeg fyller aldri opp med karbohydrater etter trening. Har ikke noe behov for det.

Legg igjen en kommentar

