Livin` la vida high-carb

10 Jan

God morgen!

I dag er tiden inne for ukens store styrkeprøve.

Du-du-du-duuuuuuu INTERVALSPINNING.

En gruuuuusom time, som man desverre må igjennom, hvis man skal få testa formen litt. Av en eller annen grunn er 4 x 4 intervaller femtusenganger verre i spinningsalen enn det er f.eks på ellipsemaskin.. GRØSS OG GRU.

Vanligvis spiser jeg ikke før etter trening, men før denne timen må jeg bare loade opp med karbooverdose. Hvis ikke blir jeg superdeppa over hvor fæææææææææælt det er å tråkke.

Kaffe med en teskje cocosa i. (Skulle hatt mer, men klarer ikke cocosa lenger. Blir kvalm bare av lukta…)

Og en svæææær havregrøt. Ca 3/4 av 1.5 dl helmelk, 3.5 dl vann, 1.5 dl store havregryn, 2 dl cottage cheese, noen dråper stevia, kanel og en en klikk smør.

42 karbohydrater rett i åra!

Resten av grøten fikk lillejenta mi.

Nå skal jeg hvertfall blande meg en liten Jackd3d drink og dra av gårde.

Wish me luck!

Gleder meg til å komme hjem, for kjærsten og jeg jobber oss igjennom denne fantastiske serien om dagen:

Pretty little liars

Utrolig forvirrende og spennende og nå er det bare to episoder igjen!

Legg igjen en kommentar

