Dagens trening og iherbshopping.

11 Jan

Er sååå glad for at dagens trening er unnagjort. 60 minutter på ellipsemaskin er ikke akkurat my idea of FUN.. Men klarer egentlig nesten ikke gå i dag, for leggen min har klikka litt. Fikk hvertfall brent noen kalorier da. Må nok ta akkurat den samme regla i morgen. SUKK!

Har funnet ut at jeg må kutte ned på kaloriene litt. Eller prøve hvertfall. I det siste (etter nyttår) har jeg spist opptil dagsbehovet mitt. Har jo trena mye, men det driter tydeligvis kroppen min i, så fett gir den hvertfall ikke fra seg. Så da får jeg roe ned spisinga litt da. Blir SULTEN av å trene, selvom forskning viser at det er feil. Hvem vet best hva kroppen min liker og ikke liker, liksom? Forskning eller jeg?

Anywaaaaays.

Har bestilt litt diverse fra iHerb i dag.

ChocoRite proteinpulver – Chocolate Fudge Brownie

Og peanutbutter

Macadamianøtter

 

Maca

 

Annies Naturals Økologisk ketchup


Og sviskemellommåltid til lillesnupp

I heart iHerb.

4 kommentar to “Dagens trening og iherbshopping.”

  1. Annette Helene januar 11, 2012 kl. 13:57 #

    Herlig økt på deg:)
    Jeg er storfan av det Proteinet og har alle smakene:D du kommer ikke til å angre:)
    Ha en strålende onsdag:)
    Klem

    • Fra tjukk til smukk januar 11, 2012 kl. 14:03 #

      Takk!:D
      Jeg har smakt sjokoladevarianten! Synes det er ganske godt, ja. Et av de bedre jeg har smakt hvertfall, så er veldig spent på disse smakene.

      • isabella januar 12, 2012 kl. 20:17 #

        Flott blogg-deg skal jeg følge videre 🙂 Ja det protinpulveret der var nydelig godt, må bestile meg flere typer jeg og.
        ha en fortsatt fin Torsdag

        http://bellastepbystep.blogspot.com/

      • Fra tjukk til smukk januar 16, 2012 kl. 17:46 #

        Hei! Så ikke kommentaren din før nå, for den var av en eller annen grunn merket som useriøs. Merkelig.
        Så koselig med en følger:D

Legg igjen en kommentar

