God morgen!

12 Jan

I dag sov jeg til klokka 14. Hva skjedde liksom? Aner ikke jeg. Det har ikke skjedd siden jeg var type 14.

Var oppe en tur i ni-tiden og hjalp kjærsten å få avgårde lillesnupp i barnehagen, la meg igjen, husker nevnte kjæreste spurte i halv tolv tiden om jeg skulle stå opp og være med på trening, men det skulle jeg visst ikke. Så ja. Klokka 14 klarte jeg å dra meg opp av senga.

Har vært så sykt trøtt, siden jeg begynte å ta mineralene mine igjen denne uka. Håper det går over snart.

Da ble det ikke noe trening på meg i dag, for vi skal i middag til foreldrene mine. Like greit, for leggen min har tydeligvis lagt ned protest. Kjente det litt på intervallspinninga, at jeg fikk en sånn krampefølelse. Men jeg ga jo alt likevel, så da måtte det vel bare bli sånn. Får trene i morgen, isteden! Har jo en beintrening jeg må igjennom denne uka.

Blablabla.

Her er et bilde av frokosten min i dag. En av mine favoritter. Rugsprø med bremyk, masseeeeeee kyllingskinke, majones og agurk. Nomnomnom.

 

Begynner å nærme seg veiedag (lørdag) , og jeg er nervøs, for jeg samler vann som en kamel om dagen.. Tror jeg venter med beintreninga til etter det. Er liksom litt mer press på veiingene når det skjer annenhver lørdag, isteden for hver dag.

Legg igjen en kommentar

