Kaffefest

13 Jan

 

Sitter her med ikke mindre enn to kopper kaffe. I dag skal nemlig fettet brennes! Veiedag i morgen!!

Neida.. Nytter ikke nibrenne dagen før, men har liksom satt meg opp et kaloriregnskap og det må fullføres. Hadde jeg vært superflink hele tiden hadde det vært greit, men det er jeg ikke, så har ca 1500 kalorier å bli kvitt i dag gett. Satser på halvparten igjennom trening og resten på maten.

Bare til å brette opp ermene!

2 kommentar to “Kaffefest”

  1. Annette Helene januar 13, 2012 kl. 11:52 #

    Dette klarer du kjempe fint, lykke til:) Sitter selv med en herlig kopp kaffe på morgenkvisten:D
    Håper du får en god start på helgen:)

    • Fra tjukk til smukk januar 13, 2012 kl. 12:31 #

      Takk i lige måde, Annette!
      Jeg trodde liksom kaffen skulle hjelpe meg med å holde pulsen helt øverst i «fettforbrenningssona» uten så veldig mye jobb. Men det gjorde den ikke gett, så måtte nok jobbe for det i dag også.

Legg igjen en kommentar

