Dagens trening 14. Januar

14 Jan

40 minutter spinning

Styrke:
Beinpress (100 kg)
Leg extentions (40 kg)
Utside lår i maskin (50 kg)
Dype knebøy med hantler (16 kg)
Sumo squats med hantler (16 kg)
Bulgarske utfall med hantler (16 kg)
Hip trust med vektskive

Ca 8 x 3 sett på alle øvelsene..

Jeg hadde ikke akkurat mye futt under styrken, etter å ha spist ikke-så-mye i går og vel stortsett tømt det lille som var igjen av glykogenlagre under spinninga.. Men det gikk vel sånn ca bra!

Kunne ønske jeg kunne ta litt tyngre vekter, men jeg får ikke lov til å løfte noe særlig tyngre enn dette på skuldra som er under reperasjon.Vet ikke hvordan det blir å bruke tyngre vekter på den ene siden? Føler liksom det blir litt ubalanse. Balansen min er ikke på topp fra før, kan man si. Har ikke nok bevegelighet i skuldern til å holde vektstang bak på ryggen, så det får bare bygges sakte opp.

Da er vel ukas trening unnagjort! Og deilig er det. Jeg elsker å trene, men er jaggu glad i treningsfrie dager også.

Nå skal jeg nyyyteeeeee knekkebrøda mine, med egg og kaviar på seg. Jeg ELSKER egg og kaviar, together in perfect harmony!

Ser litt nasty ut. Hadde ikke tid til å gjøre det pent.

Nå blir det yoghurtnøtter og slækking hele dagen lang.

Ha en fin lørdag!

2 kommentar to “Dagens trening 14. Januar”

  1. Annette Helene januar 14, 2012 kl. 12:54 #

    Flink du er med treningen:) Får håpe skulderen blir bedre snart:)
    Måltidet så herlig ut!
    Håper du koser deg i helgen:)

    • Fra tjukk til smukk januar 14, 2012 kl. 13:33 #

      Takk for det!
      Skulderbruddet har en sånn estimert rehabiliterings tid på ca et år, så det er en laaaaaaaaang vei igjen. Har gått 3.5 måneder nå. Men blir jo stadig bedre da.

Legg igjen en kommentar

