Første veiedag i 2012.

14 Jan

Okei. Før jul veide jeg 92.3 kg. Basert på overskudd i julen regnet jeg meg sånn grovt regnet frem til at jeg gikk opp ca 500 gram i jula. Så da satt jeg startvekten for 2012 til ca 92.8 kg.

Nå er ikke kroppen min sånn typisk kalorier inn-kalorier ut-lydig. HVERTFALL ikke hvis jeg spiser for mye. Da teller den ca dobbelt.. Og spiser jeg mindre tar den bare halvparten av underskuddet med i regninga. Sånn ca. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Så lenge jeg passer på å holde karbohydratene rundt 50-70 er den grei, men blir det mer enn det gjør den akkurat som den vil. Som oftest da..

Så.. Fra og med 1. januar til og med i går klarte jeg å skrape sammen et  underskudd på 11.404 kalorier.

Yes. Her skal vi ha det nøyaktig.

Hvorfor gidder du henge deg sååå ille opp i disse tallene, kan du lure på.. Men det er nok bare fordi at jeg er veldig glad i tall. Har jeg muligheten til å telle så gjør jeg det. Da er jo kalorier inn/kalorier ut-slanking midt i blinken. Synes ikke folk som ikke liker det skal henge seg opp i sånt..

Men nå skravler jeg mye..

Siden en kilo kroppsfett skal være 7500 kalorier, så skal jeg liksom da nå ha gått ned MINST 1 kilo. (+500 gram, for å være pinlig nøyaktig.)

Menne. I dag veide jeg altså. Tadadaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Du bomma med 600 gram altså, kroppen!

Jajja, fornøyd med 0.9 kg ned siden 1. januar og ikke minst 400 gram under minstenortering, jeg altså. Men det hadde vært fint om kroppen min kunne være så lur at den visste at den nå skulle ha gitt fra seg 1.5 kilo, sånn som jeg bestilte!

Ha en herlig lørdag! Jeg skal på spinning og beintrening.

Legg igjen en kommentar

