Ukas tilbudsshopping.

16 Jan

Tilbudsdronninga speaking! Hun som sitter og finleser annonseaviser på nett på søndagskvelden og tar en runde på mandager. Litt harry, men det er jo svenskehandling også. Jeg ser ikke helt hva som er harry med å spare penger, men OK. Tar gjerne på meg jobben som frøken Harry.

De beste tilbudene denne uka er at det er 40% på utvalgte produkter fra proteinfabrikken på Obs! Hypermarked. Jeg spiser/drikker ikke så mye proteinpulver, men samboeren nærmest lever på det, så han kjøpte seg en dunk med Whey Tech.

Også er det 40% på frukt og grønt. Synd vi har hele grønnsakskurven full her.. Får ta en tur på lørdag og handle for neste uke.

2 kommentar to “Ukas tilbudsshopping.”

  1. Kristine januar 16, 2012 kl. 18:26 #

    Proteinpulveer ❤ Mitt store lyspunkt nå om dagen!
    Jeg skjønner heller ikke hva som er harry med å spare litt penger, det er jo bare smart 😉 God mandag, og ha en fin uke videre!

    • Fra tjukk til smukk januar 16, 2012 kl. 18:51 #

      Ja, proteinpulver kan være veldig kjekt å ha når man prøver å leve strengt. Tar en shake i ny og ne jeg også, men det kan liksom ikke sammenlignes med inntaket til kjærsten.
      Ha en god uke!

Legg igjen en kommentar

