Før- og underveisbilder + omkretsendring.

17 Jan

Har ikke så mange bilder av meg selv fra da jeg startet på nedgangen 26. Desember 2009.

Tror dette er det eneste.

Her er jeg på julaften 2009. Dette var nesten tre måneder etter graviditeten, jeg veide 112.8 kg.. Hadde gått ned ca 3 kilo uten noe særlig strev, siden fødselen.

Disse to «underveisbildene» tok jeg i går. Ca 92 kg.

Tjukk på midten.;) Også de leggene da.. Familiesvakhet/tradisjon med enorme legger.

Fortsatt en lang vei igjen å gå, men.

 

Når det gjelder cm har jeg gått ned:

overarm: 6 cm
underarm: 2.5 cm
håndledd: 1 cm
Bryst: 11 cm
Bilring over midje: 12 cm
Midje: 14 cm
Hofte: 16 cm
Rumpe: 14 cm
Overlår: 9 cm
Underlår: 7 cm
kne: 4 cm 
legg: 5 cm
ankler: 2 cm

19 kommentar to “Før- og underveisbilder + omkretsendring.”

  1. Annette Helene januar 17, 2012 kl. 15:41 #

    Herlig jobba, imponerende 🙂 du skal være stolt av deg selv:) blir spennende å følge deg fremover 🙂 nå skal jeg lage lchf små loffeskiver:D jippii!
    Ha en strålende tirsdag:)

    • Fra tjukk til smukk januar 17, 2012 kl. 15:59 #

      Takk snuppa!:D
      LCHF-loffeskiver er ikke feil, tror jeg. Regner med at du legger ut oppskrift?
      Ha en fiiin kveld.

  2. isabella januar 17, 2012 kl. 19:08 #

    Jøssemin 🙂 det var motiverende og se ! du er jo superflink:) Håper det går like bra med meg…. blir i allrfall gira sv å se disse bildene 🙂 klem

    • Fra tjukk til smukk januar 17, 2012 kl. 19:27 #

      Synes du ser kjempe flott ut nå, jeg. Du er der jeg vil være tilslutt! Men hver sitt mål.:)

  3. Antoinette januar 18, 2012 kl. 07:20 #

    Jøss !

    Sååå stram og fin !

  4. Jeanette (Min lavkarboverden) januar 18, 2012 kl. 12:13 #

    Så flink du har vært 🙂

  5. Catarina januar 18, 2012 kl. 21:42 #

    Wow, så bra resultater du har hatt til nå! Flink!! (Også er det kjempemotiverende å lese og se) 🙂
    Fortsett sånn, og masse lykke til videre 🙂

  6. Divamamma januar 19, 2012 kl. 00:46 #

    Oi… Dette går virkelig rette veien!!! Hærlig å se:)

  7. jannike januar 20, 2012 kl. 14:43 #

    sooo flink du e! 🙂 du har ein utruleg flott blogg som er veldig motiverande 😀

  8. lml februar 8, 2012 kl. 07:57 #

    wow!! du er kjempe flink!! jeg var selv 118 kilo etter første fødte og ja det er en hard kamp men all off it is goood!!! 😀 stå på du er bein tøff!! 🙂 å det er veldig motiverende og se! 🙂

  9. trine februar 10, 2012 kl. 23:15 #

    Du ser flott ut! Hvor høy er du? Jeg er 167 og 72kg men du ser nesten slankere ut en meg.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Formtest på sykkel, formbilder og Valentinesday « Fra tjukk til smukk! - februar 14, 2012

    […] Tidligere formbilder ligger her. […]

Legg igjen en kommentar

