Så gjør vi oss klar for 24-timersfaste.

18 Jan

Nå er det snart dags for siste måltid før jeg skal faste i de berømte 24 timene. Både gleder og gruer meg. Var jo godt i gang med dette før jul, men etter har det ikke blitt noe av. Tiden mellom 19.30 i kveld og 19.30 i morgen er perfekt, så da tar vi det da.

Tenkte jeg skulle bøtte innpå med en tank av detox te og ellers sitte og meditere meg frem til min indre, slanke selv.

Neida.. Jeg skal nok drikke te, sove leeeenge og se på ca 14.000 Biggest loser episoder.

I HEART Biggest loser!

Jeg liker Eat-stop-eat fordi:

  • Jeg får deilig energi etter ca 18 timer.
  • Jeg føler jeg kommer i kontakt med meg selv.
  • Det er så syyyyykt godt med mat etter 24-timer uten.
  • Jeg føler at jeg blir friskere og renere.
  • Det gir et lite boost i vektnedgangen.

Om alt dette jeg føler stemmer, vet jeg ikke, men lenge leve placeboeffekten!?

NB! Anbefaler IKKE folk gå i gang med denne slags metoder uten å ha lest GODT om det først. Dette er ikke en vidunderkur, ikke noe man bør gå i gang med hvis man er utsatt for spiseforstyrrelser osv.

4 kommentar to “Så gjør vi oss klar for 24-timersfaste.”

  1. Divamamma januar 18, 2012 kl. 17:56 #

    Lykke til:) Jeg hadde faste i en uke for ett parr år siden… Det var hardt men faktisk meget overkommelig!!

    • Fra tjukk til smukk januar 18, 2012 kl. 17:58 #

      Off. En uke? Det hadde jeg ALDRI klart.. Ikke uten å bli innmari grinete hvertfall.

      • Divamamma januar 19, 2012 kl. 00:44 #

        Som sagt.. Gikk overraskende greit:) dag 3 husker jeg var værst.. Da var jeg så svimmel og skjelven at jeg trodde jeg skulle segne om:) men da drakk jeg en halvliter fruktjuice så var jeg i rute:)

        Hvordan gikk fasten?

      • Fra tjukk til smukk januar 19, 2012 kl. 11:06 #

        Holder på frem til klokka 19.30. Går så bra så!:)

Legg igjen en kommentar

