Dagens trening 20.01

20 Jan

Heihå!

LYKKE! I dag er siste dag med kaloriunderskudd.com!

Egentlig så var jeg sliten som fy, da jeg våknet i dag. Kjente adrenalinsinnet dukket opp ved hver minste lille motgang. Ikke finne lommeboka = SMELL alt du klarer i døra. Den type sinne.:p Unnet meg til og med å droppe den periodiske fasten i dag og spiste et knekkebrød før vi dro av gårde, hele familien. Far på jobb, barn i barnehagen og mor på trening.

Tenkte egentlig ta det kjemperolig under treninga, men da resepsjonsdamen lurte på om jeg ville være med på spinningtime, glemte jeg meg bort og sa ja.

Jammen ble jeg glad for at jeg hadde spist litt først, for den timen viste seg å være 55 minutter med STYRKETRÅKK. Vi snakker pulsen rett under terskelen, hele timen igjennom, bortsett fra litt oppvarming og nedtrapping. WOAH!

Men det var deilig og etter timen så måtte jeg bare utnytte at pulsen min var høyt der oppe og tok 35 minutter på ellipsemaskinen også.

God start på helgen.

Nå gleder jeg meg masse til beintrening i morgen! Kjempemasse glede av typen barnslig!

Det er vel ikke helt stuerent her i verden blitt, å trene mer kondis en man trener styrke. Men jeg må ærlig talt si at jeg ikke ser helt problemet.

Jeg har ikke planer om å stille i bodyfitness, jeg har planer om å sykle sykkelritt og stramme opp kroppen min. Jeg ELSKER styrketrening, men elsker kardio like mye. Så hvorfor skal jeg bare trene styrke? Dessuten passer kardio min kropp best, når den skal gi i fra seg fett. Når jeg er ferdig med slankingen blir det nok en liten anelse mer styrke, men enn så lenge så forblir det nok ganske 70/30 kardio/styrke.

Legg igjen en kommentar

