Dagens trening 21.01

21 Jan

Joda. Det ble litt trening likevel.

Avhengig sa du? Kanskje litt i overkant..

Testet ut en runde med tabata, faktisk

Oppvarming: 10 minutter slag og spark på boksesekk
Selve tabataøkten: 20 sekunder på – 15 sekunder av, dype knebøy med ca 5 kilo i hver hånd.
Nedtrapping: 5 minutter på boksesekken, noen lunges og litt roling med hantler

Makspuls på 91% og gjennomsnittspuls på 75%.

Det var helt greit det. Slitsomt, så klart og sikkert ikke noe jeg kommer til å bytte ut de litt lengre intervalløktene med, men kjekt å få gjort på treningsfrie dager da!:) Det føles liksom ikke «nok», selvom det er såpass effektivt.

Også ble det 50 minutter trilletur med nesten flate dekk på barnevogna og veldig dårlig brøytede fortau.

4 kommentar to “Dagens trening 21.01”

  1. Flavour januar 21, 2012 kl. 15:23 #

    Jeg har aldri hørt om tabata, men ut i fra det jeg så på youtube er nok det en veldig effektiv treningsmåte! 🙂 Blir sikkert kjempe støl dagen etter…! 🙂

    • Fra tjukk til smukk januar 21, 2012 kl. 18:37 #

      Det er vel mest det å få opp pulsen det går på.:) Men jeg blir nok støl også, for jeg har ikke trena beina på ei hel uke.

  2. Ethereal januar 21, 2012 kl. 18:33 #

    Darling, du har nå offisielt en stk følger på Bloglovin’! Men jeg måtte søke noe innmari for å finne bloggen din der, så jeg anbefaler et strategisk plassert Bloglovin-widget i sidebaren. Ikke at det er om å gjøre å ha flest mulig følgere på Bloglovin’ i seg selv (men det er gøy når man begynner å få en del, seff), det fine med siden er at sånne som meg, som bokmerker blogger for så å ikke huske å stikke innom mer enn en gang i halvåret, blir minnet på at bloggen din eksisterer og at du har postet nytt lesestoff. 😀

    • Fra tjukk til smukk januar 21, 2012 kl. 18:36 #

      Heia!:) Jeg skal prøve å få gjort det i løpet av helgen. Tror ikke jeg får så illeee mange lesere akkurat, men for din skyld:p

Legg igjen en kommentar

