Dagens trening 22.01

22 Jan

Fikk gjort NOE fornuftig i dag da.

Eller. Fornuftig og fornuftig. Loka egentlig veldig mye rundt og prøvde å finne ut av den nye treningsappen min. Jeg svetta ikke, for å si det sånn.

Jefit heter den! Er for Bodybuildere og meg liksom.
Det var faktisk ganske flott! Man kan legge inn egne rutiner, det finnes «ferdig» rutiner for nybegynnere og oppover. Man skal plotte inn vekter og repetisjoner og vekt og mål og du og du.

Han og meg!!

Last ned og se!

Den tamme treninga så sånn ut:

8 x 3 Knebøy med 16 kg /(2 x 8 kg manualer)
8 x 3 Beinpress 80/90/100 kg
8 x 3 Leg extentions 40/45/50 kg
8 x 3 Thight Abductor (ja-maskinen) 40/45/50 kg
8 x 3 Beinpress med bred beinstilling 70/80/90 kg
Også prøvde jeg meg på Bulgarske utfall da, men det var liksom ikke noe igjen der, så ble bare 5-6 reps på hvert bein.

NÅ er det avslapning altså..

BIGTIME!

Legg igjen en kommentar

