Dagens trening 23.01 + treningsplan for resten av uka

23 Jan

Ble stortsett bare skuldertrening med litt mage på slutten.

Også kardio da.

Kjente det godt i skuldra etterpå, så tror jeg skal begynne med disse øvelsene på den!

Resten av treningsuka ser slik ut:

Gruer meg til spinning i morgen. GRØSS!

6 kommentar to “Dagens trening 23.01 + treningsplan for resten av uka”

  1. Flavour januar 23, 2012 kl. 18:53 #

    Det er godt med ferdiglaget treningsprogram for resten av uken! Da er det litt vanskeligere å «lure» seg unna! 😉

    • Fra tjukk til smukk januar 23, 2012 kl. 19:01 #

      Ja, det hjelper det!:) Jeg trener jo egentlig frem mot et sykkelritt og må ha en full plan, sånn at jeg ikke legger beintreninger til dagen før en hard spinning økt og lignende,

  2. Min Slankekur januar 23, 2012 kl. 20:17 #

    Faldt lige over din blog, er lige gået i gang med en kamp som din, er bare ikke nået så langt som dig. 2 uger og 2,4 kg inde i projektet 😉 Du klarer det kjempe flot 😀

  3. Divamamma januar 23, 2012 kl. 23:36 #

    Jeg skal også prøve å trene hver dag denne uka! Har planen klar:) hoho!

Legg igjen en kommentar

