Dagens RUMPEtrening 24.01

24 Jan

Å neida. Ble ikke noe slækkeøkt sånn som jeg hadde tenkt. Ble ei real rumpeøkt. Eller real.. Var ille pinglete med vektene, men det var mest for å teste ut øvelsene og se hvordan det føltes.

Det ble:

8 x 2 Frontbøy 13/15.5 kg (yes, her er vi på bodypumpstanga.:p)
8 x 2 Bulgarske utfall 10 kg
10 x 3 Glute bridge med stang 23 kg
8 x 2 Side split squat 10 kg
8 x 2 Et beins kickback 15 kg/20 kg
8 x 2 Hip adduction 10 kg
8 x 3 Knebøy i Smithmaskin 20 kg/25/25

Alle snakker om hip trust og glute bridge og sånt? Gå og legg dere, sier jeg. Ett-beins kickback ftw!

Here I Come!

Dette er første gang jeg har prøvd knebøy i smithmaskin siden bruddet. Det gikk ganske greit! Ble litt feil vinkel for skuldra mi, men ikke noe verre enn at jeg overlever. Da kan jeg jo liksom begynne å knebøye litt mer seriøst igjen.. Ikke stå der med 8 kilos manualene mine..

Legg igjen en kommentar

