God morgen, tre timer for seint.

24 Jan

Nå skulle jeg egentlig sittet på spinningsykkelen og svettet og hevet etter pusten, men jeg forsov meg gitt. Hvis man kalle det å stå opp, skru av klokka, melde seg av timen og gå og legge seg  igjen for forsoving. Sliten og trøtt.com.

Så når jeg da våknet nå klokka 10.30 bestemte jeg meg for å ta en treningsfri dag.. Men så tenkte jeg at det kanskje hadde vært greit å kommet seg en tur på SATS likevel. Type: how bad do you want it. Separere vinneren fra taperen. osv… Jeg fortrekker å snakke snillt til meg selv, men av og til må det litt strenge-meg til.

M-m. Sant det.. Jeg gjorde det..

Skal bare en bitteliten tur opp på treninga, tråkke litt på ellipsen også en laaaaaaaaaaaang tur inn i badstua. Håret mitt trenger en kur, BIGTIME og det er umulig her hjemme, for av en eller annen grunn er varmtvannet her  HELT tragisk når det er kaldt ute.

Så da blir det en liten kardioøkt også blir det deeeiliiig vaaaarm badstue, Shape-up, Joico og Pina Colada.

Okei.. Ikke Pina Colada da..

Mitt kjære, vakre SATS kan brukes til så mangt!

Legg igjen en kommentar

