Dagens trening 26.01. Spinning mot kjærlighetssorg.

26 Jan

Klokka 09.30 troppet jeg opp på SATS for spinning sammen med ei venninne, som har fæl kjærlighetssorg. Kjærlighetssorg SUCKS! Da er det godt man kan spinne hardt og late som at man treffer trynet til dusten hver gang man tråkker ned?

Neida.. Hun hadde blitt dumpet på den værste måten. «Det er ikke deg, det er meg. Du er så snill, jeg fortjener deg ikke.» osv. Glad jeg aldri skal ha kjærlighetssorg igjen..

Vi spinna hvertfall 45 minutter. Det var DEILIG! Utrolig hvor fort en form kan komme seg altså! For 25 dager siden pesa jeg meg igjennom en 40 minutters spinningtime, nå er det lekende lett!

 

Styrketråkktimen i morgen blir ikke deilig, men jeg gleder meg!

2 kommentar to “Dagens trening 26.01. Spinning mot kjærlighetssorg.”

  1. Divamamma januar 26, 2012 kl. 22:31 #

    Jøss… knall bra økning på så kort tid da…

    huff… vurderer fortløpende her nå om jeg skal prøve en spinning runde igjen… haha! ikke overbevist enda da!

  2. Fra tjukk til smukk januar 26, 2012 kl. 22:45 #

    Er blitt helt hekta på spinning nå! Mye gøyere enn å stå og tråkke på ellipsemaskin eller tredemølle.. Hvis det er alternativet liksom.

Legg igjen en kommentar

