I`m in love with Pierre!

26 Jan

Pierre Robert, that is!

ELSKER den nye sportskolleksjonen de har kommet med!

SJEKK den nydelige fargen!

«En løpetights med ¾-dels benlengde tilpasset trening og aktivitet. Materialet er behandlet med Cool Comfort som sikrer god fukttransport, og egne mesh- felter sikrer god ventilasjon. Glidelås i benåpningen gir fleksibilitet. Innvendig lomme med glidelås for nøkler og treningskort.»

Synes ikke akkurat  fargen kommer frem som like fin på disse bildene, som den er i virkeligheten! Men grønt er skjønt.

Var ikke akkurat fæl denne i rosa heller!

Jeg var såååå nære å røske med meg den grønne tightsen på Rema 1000, nå nettopp.. Men må betale regninger først, kanskje?

Pierre Robert sport collection finner du på et utvalg Rema 1000 butikker, på Obs! og sikkert mange flere steder.. Det er ikke så veldig dyrt. Tror tightsen ligger rundt 300 kroner.

7 kommentar to “I`m in love with Pierre!”

  1. Divamamma januar 26, 2012 kl. 22:28 #

    For et lurt tips!! Jeg har så lyst til å friske opp «trenings» garderoben litt!!

    • Fra tjukk til smukk januar 26, 2012 kl. 22:44 #

      Ja, nye treningsklær gjør underverker for motivasjonen! Jeg har alt for mange treningsbukser fra før av, så har egentlig ingen unnskyldninger for å kjøpe nytt nå (igjen..).

  2. jannike januar 27, 2012 kl. 18:32 #

    nye treningsklede e motivasjon ja 😉 eg har den treningsbh-en, kan anbefalast! Veldig god 😀

    • Fra tjukk til smukk januar 27, 2012 kl. 22:07 #

      Jeg har et par av dem. De er veldig flotte. Herlige på og holder stellet på plass.;)
      Hadde en topp også, men den måtte jeg klippe av da jeg knakk skuldra:p

  3. Flavour januar 27, 2012 kl. 21:26 #

    Ohlala! Disse klærne var fine! I like it! 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. En husmors lite glamourøse hverdag og noen ekstremt flotte tilbudstips. « Fra tjukk til smukk! - mars 7, 2012

    […] Trenings-tightsen jeg har siklet på i flere måneder, klart å kjempe i mot å kjøpe, men ikke lenger maktet å stå i mot, i forrige uke, koster denne uka 208 kroner. Jeg betalte 299 på lørdag. […]

Legg igjen en kommentar

