Fredagsmiddag – pitabrød

27 Jan

 

Takk fader for fullkornspitabrød!

Da kan jeg jo spise det uten såååå veldig dårlig samvittighet. (Bare litt:p) Pitabrød er jo ikke akkurat lavkarbo. Selv ikke fullkornsvarianten.. Vi snakker over 30 gram karbohydrater per brød. Så det ble ikke mer enn et av dem også heller litt fyll på siden. Blir litt bedre glykemisk index med fullkorn + proteinrikt fyll da, så veldig ille er det ikke. Greit på et litt sånt liberalt lavkarbokosthold, sånn som jeg bedriver.

Man må ikke være helt knepp og ekstremist bare fordi at man spiser lavkarbo, selv om VG liker å prøve å få folk til å tro det.

Vi har fylt med kyllingkjøttdeig, salat, paprika, fetaost og dressing av rømme og ketchup.

 

2 kommentar to “Fredagsmiddag – pitabrød”

  1. Flavour januar 28, 2012 kl. 18:42 #

    Namnam! Hvor får du kjøpt fullkornspitabrød? Jeg finner bare fint pitabrød jeg…

    • Fra tjukk til smukk januar 28, 2012 kl. 18:53 #

      Jeg fant mine på Mega. Ellers så ser jeg for meg at de har på Meny, Ultra og sånne velassosierte dagligvarebutikker!

Legg igjen en kommentar

