Kraftfrokost før kraftanstrengelse.

27 Jan

Om halvannen time sitter jeg klar på sykkelen, klar for styrketråkk. Vanligvis spiser jeg jo ikke før trening, men før en slik anstrengelse MÅ jeg ha litt, for å yte maksimalt.

Så havregrøt kokt på 50 gram store havregryn(kokt og kokt. Dekka med vann og nuka i mikroen), 2 ss cottage cheese, noen dråper stevia, sukrin, kanel og smør på toppen. Ingen grøt uten smør! Perfekt oppladning! Balansert og fin.

Også morgenkaffen med cocosa i.

 

NÅ er jeg klar!

 

Hva skal du trene i dag?

3 kommentar to “Kraftfrokost før kraftanstrengelse.”

  1. bentem januar 27, 2012 kl. 09:05 #

    Hvorfor Cocosa i kaffen? Den var ny. 🙂

  2. Fra tjukk til smukk januar 27, 2012 kl. 10:44 #

    Jeg drev og trykka i meg cocosa i en periode så må ha den i kaffen for å klare å få den i meg nå:) Cocosa er jo rene vidundermiddelet mot det aller meste!:)

  3. Annette Helene januar 27, 2012 kl. 12:59 #

    Cocosa i kaffe og te er nydelig:) Dette er skikkelig kraftfrokost før trening:)
    Idag var det ei skikkelig styrkeøkt på meg, herlig:D
    Ha en strålende start på helgen:)

Legg igjen en kommentar

