Lavkarbo lørdagsmiddag, bare til meg! Fetaost og laks.

28 Jan

I dag er det bareee jeg som spiser middag og da kan jeg spise HVA jeg vil, uten å tenke på hva andre er så glad i og ikke glad i, så da ble det laks med rømme og fetakrem sammen med ovnsbakt tomat med..

tadaaaa.


FETAOST.

Nevnte jeg at jeg elsker fetaost?

Dette blir vel mer fetaost med laks, enn laks med fetaost.:p

Én kommentar to “Lavkarbo lørdagsmiddag, bare til meg! Fetaost og laks.”

  1. Line januar 28, 2012 kl. 21:05 #

    Det så jo så godt ut. Jeg er glad i laks og jeg elsker feta. Tror denne må prøves ja.

Legg igjen en kommentar

