Måledag nummer 1 i 2012

28 Jan

God morgen!

I uken som har gått har jeg ikke hatt noe fokus på nedgang, bare stabilisering. Spist masse og trena masse. Så da blir det ingen veiing, bare måling. Husker ikke sist jeg gjorde det.. Det siste jeg finner er fra 29. November i fjor.

Her er hvertfall forskjellen: (det jeg har mistet tilsammen på hele slankerunden i parantes)

overarm: – 2 cm (8 cm)
underarm: 0 (2 cm)
håndledd: 0 (1 cm)
Bryst/øvre del rygg: -4 cm (13 cm)
Bilring over midje(ja, jeg har en sånn en:p): -7 cm (19 cm)
Midje: -2 cm (-16 cm)
Hofte: -3 cm (19 cm)
Rumpe: -3 cm (16 cm)
Overlår: -0.5 cm (9.5 cm)
Underlår: 0 cm (7 cm)
kne: -0.5 cm (4.5 cm)
legg: -0.5 cm (5.5 cm)
ankler: -0 cm (2 cm)

———-
tilsammen:  -22.5 cm (122.5 cm)

Har heldigvis skjedd endel med magefettet. Det er jo det som er det farlige fettet.

Før og nå.

  

I dag er det bare til å ønske meg lykke til! Jeg skal på langkjøringsspinning. 120 minutter. Og jeg ANER ikke hva jeg bør spise først.. Finner antakeligvis ut hva jeg BURDE spist underveis.

7 kommentar to “Måledag nummer 1 i 2012”

  1. Annette Helene januar 28, 2012 kl. 11:40 #

    Så flink du har vært:) Ønsker deg masse lykke til idag, og nyt lørdagen:)

  2. jannike januar 28, 2012 kl. 17:07 #

    du e sooo flink! 😀 og den kyllingpitaen såg veldig god ut, eg har også gått over til moderat lavkarbo med lov til litt slik fullkornsprodukt innimellom 😉

    men du? sei meg ein ting? Trena du på sats metro? eg var også tenkt meg på langdistansespinning på 120 min, men orka ikkje idag…

    • Fra tjukk til smukk januar 28, 2012 kl. 17:20 #

      Heihå! Jeg trener på SATS Sarpsborg, men vet om flere andre SATSere andre steder, som har vært på 120 minutters spinning i dag! Sikkert bare dagen for det!:)

  3. Flavour januar 28, 2012 kl. 18:41 #

    WOW! Du har vært flink!! Dette var super motivasjon! 🙂

  4. minslankekur januar 29, 2012 kl. 22:40 #

    Tillykke med de flotte tal! Vil så gerne selv have nogle store flotte minus-tal snart 😉

    • Fra tjukk til smukk januar 29, 2012 kl. 23:03 #

      Takk!:) Jeg har jobbet i over to år med dette vettu:p Ting tar tid.. Det kan jo gå mye fortere enn det da, men..

Legg igjen en kommentar

