It`s here again!!

29 Jan

BLÅSØNDAGEN!

Etter gårsdagens sjokoladeinntak sitter sjokolademonsteret og skriker på innsiden av meg. «GÅ OG HENT MER SJOKOLADE TIL MEG!!»

Dette er nok mer psykisk enn fysisk. Man blir vel ikke sukkeravhengig av å spise sjokolade EN GANG? Tror ikke det altså.. Heldigvis så jeg brødskive med knekkebrød, egg og røkalaks på TV, så da sitter røkalaksmonsteret også og skriker! Og spekeskinkekjempen.. Og Burgerdjevelen.. Og Spaghettidusten.

Jeg vil ha ALT!

Sashimiiii (godfisk.no)

Lakseburger (godfisk.no)

Varmrøkt laks med pastasalat (godfisk.no)

Fiskesuppe med fennikel (godfisk.no)

GI MEG ALT!

Blir ikke noe trening i dag. Skuldra er sliten etter gårsdagens og det er vel ikke bare dumt å ta en treningsfri dag i løpet av uka?

Today`s the day!

Får lage noe ille go` midddag og nyte søndagen, isteden for å forbanne den.

7 kommentar to “It`s here again!!”

  1. Annette Helene januar 29, 2012 kl. 15:39 #

    Viktig med hviledag også:) magen min skriker etter alt etter spisedagen igår:p hehe!! Ha en fantastisk søndag og kos deg/)

  2. jannike januar 29, 2012 kl. 16:18 #

    hehehe du e morsom OG søt 😉 ler meg ihel! sjokolademonsteret sittee her ved sidan av meg også, etter nattas inntak av bamsemums på vinkveld hos venninde 😉 hahaha…

    ha ein GOD søndag! Vi e STERKE 😉

  3. Divamamma januar 29, 2012 kl. 23:48 #

    Vet akkurat hvordan det der ja!!! Kroppen hyyyler etter sukker!!! BLÆ!!

    • Fra tjukk til smukk januar 29, 2012 kl. 23:55 #

      I dag fikk den uheldigvis viljen sin.. Menmen. I morgen er en ny dag!:)

  4. minslankekur januar 30, 2012 kl. 21:24 #

    MY GOD… Nu skriger ALLE mine små indre djævle på samme tid, shit! Må være stærk! (Altså pånær chokoladen, faktisk.. hmm.. ) Det ser alt sammen så lækkert ud 🙂

Legg igjen en kommentar

