TGIM!

30 Jan

 

Yeah!

Endelig er mandagen her igjen. Dagen man våkner med fylt motivasjonslager etter en helg med laber innsats.. Eeeh.. Ikke helt fylte lager kanskje? Men det er da man henter frem vanedyret i seg og messer «Motivation is what get you started, habit is what keeps you going» om og om igjen, helt til man har nådd tredemølla på SATS.

 

Jeg har en relativt beskjeden plan for uka:

 

Lørdags frokost/lunchen tar jeg på sparket. Gærn, ikke sant?

Seks treningsøkter og to hårkurer.. Det skal jeg vel klare å få gjennomført?

Får kanskje begynne å lese litt pensum.. Begynner jo på skolen igjen i April.

Nå bærer hvertfall turen opp på SATS for noen slemme intervaller på tredemølla. Glykogenlagrene er overfylte etter sjokolade både på lørdag og søndag, and it`s got to go!

Håper alle får en fin mandag! Noen spennende planer for uka, der ute? Mer spennende enn mine tviler jeg på, men..

8 kommentar to “TGIM!”

  1. Divamamma januar 30, 2012 kl. 11:33 #

    Kjempe flott plan!!!
    Kanskje jeg også skulle lage plan… hm.. det var lurt:)

    Anyway!!! Ha en hærlig dag og en flott start på den nye god flotte uka!!! 🙂

  2. Anja Holt januar 30, 2012 kl. 11:45 #

    Jeg har visst forsnakket meg (eller heter det forskrevet når man ikke sa det med ord men med taster) at jeg skal ut på ski. Denne uka. Heldigvis har uken akkurat startet! Masse tid å grue meg på!

  3. jannike januar 30, 2012 kl. 12:15 #

    beskjeden plan????! :O *no blei eg sjokka her*
    då tørr eg ihvertfall ikkje fortelle om min plan for veka 😛 hahaa…
    flink du e 😀 Ha ein riktig so god mandag 😀

    • Fra tjukk til smukk januar 30, 2012 kl. 13:50 #

      Hehe, husk at jeg er i den veldig priviligerte situasjonen (kommer an på hvordan man ser det:p) at jeg er sykemeldt fra både skole og jobb pga den skuldra mi. Så jeg har liksom mulighet og bør trene hver dag. Det er på en måte jobben min nå. Skal vel snart begynne å jobbe igjen (håper jeg) så da blir det litt annerledes. Men må kjøre hardt, nå som jeg har mulighet!:)

  4. Annette Helene januar 30, 2012 kl. 13:09 #

    Kjempe flott plan:) og den pannekaka de skal jg prøve:) har brukt peanøttmelet før og det gir utrolig god smak til pannekakene:)
    Ha en strålende start på uka:D

    • Fra tjukk til smukk januar 30, 2012 kl. 13:51 #

      Takk snuppa! Ja, peanøttmelet satt en DEILIG smak! Veldig godt med ost på. Og sikkert himmelsk med peanøttsmør.
      Ha en fiiiin dag!:D

Legg igjen en kommentar

