Dagens trening 31.01

31 Jan

I dag var det dags for intervallspinning. Noe jeg egentlig VET at krever sitt karbolager. Men det glemte jeg tydeligvis i dag, så slang inn ei banan og håpte på det beste.

Slet som FY for å få pulsen opp, men klarte det med ille hard jobbing. Kroppen er liksom ikke så villig til å trykke opp pulsen til maks, når den ikke har noe særlig næring innabords. DERFOR er det lurt å spise litt før trening. Har litt som mål å skremme kroppen til å gi i fra seg masse fett denne uka, men må jo være litt snill også da.

     

4 x 4 er 4 x 4, liksom. Innimellom er det easy-peasy, innimellom er det umulig å komme seg opp dit man vil.

Nå skal jeg hvertfall nyyyyte min deilige Flunch (frokost/lunch) og slappe heeelt av.

Mmmm.

2 kommentar to “Dagens trening 31.01”

  1. Trine februar 1, 2012 kl. 09:32 #

    Hei
    Har nylig kommet over bloggen din…nå leser jeg den daglig 🙂 Liker godt måten du skriver på og ikke minst matinspirasjonen din !! Keep up the good work girl :))

    Ha en fin dag

    Stavangerklem fra Trine

Legg igjen en kommentar

