God morgen, med proteinkaffe!

1 Feb

God morgen!

Jeg må bare starte med å si TUSEN TAKK! til alle som legger igjen kommentarer og fine ord (og litt konstruktiv kritikk) til meg. Jeg setter utrolig stor pris på å få kommentarer altså!

Jeg blir SÅ glad i hjertet mitt!

Tusen takk! (igjen) Hvis det er noen som lurer på noe, så er det bare til å spørre! Jeg ELSKER å svare på spørsmål. Og tar gjerne i mot kritiske spørsmål også, så lenge det er saklig.

I dag har jeg faktisk sovet til NÅ! Vel.. En sannhet med modifikasjoner, for mannen skulle egentlig ordne jenta vår klar til barnehagen på morgenen, men så ble det jaggu sånn at jeg måtte ordne henne isteden.. Han fikk veeeeeeeeeeldig dårlig tid.. Så jeg har vært oppe, men dette var første frivillige oppståing.

Skulle vært og trena med ei venninne i dag tidlig, men jeg stinker virkelig SÅ ille hvitløk, at jeg rett og slett ikke har samvittighet til å dra og stinke ned SATS og ihvertfall ikke den søte venninna mi. Det er forskjeller på hvitløks-stanker, liksom. Denne er sånn at når jeg går, så besvimer jeg nesten for hvert skritt, fordi at pusten går foran kroppen, hvis du skjønner hva jeg mener?

Så da sov jeg isteden da.. Og sto opp, da drømmene bare ble sykere og sykere.

Prøver å pønske ut et sted jeg kan gå tur, som har masse oppoverbakker.. Men det er ikke så bra utvalg på vinteren.. Lysløypene er jo stengt for turgåere og vel..etter at jeg brakk skuldra ville den 95 år gamle bestemora mi vært mindre pinglete enn meg, på steder der er fare for at det KAN dukke opp en is-flekk, under snøen. Også har jeg jo blitt veldig snill mot miljøet blitt, så det frister ikke å ta bilen et sted for å gå tur.. Kanskje jeg skal rote frem noen treningsvideoer isteden? Skal jo bare kardioere.

Vi får se.

Nå er det ihvertfall frokost på gang.

Mens jeg tenker ut hva det skal bli skal jeg nyte denne gode, men enkle proteinkaffen.

2 kopper kaffe, 30 gram proteinpulver, 1ss cocosa.

Det enkle er ofte det beste?

8 kommentar to “God morgen, med proteinkaffe!”

  1. Maria februar 1, 2012 kl. 18:01 #

    Er det peanøttsmaken? Er den god?

    • Fra tjukk til smukk februar 1, 2012 kl. 18:06 #

      Ja, det er peanøttsmaken! Jeg synes ikke noe særlig om den alene. Altfor mektig smak til å f.eks bare drikke en ren shake av den. Men den er god å blande sammen med annet proteinpulver! Og god i matlaging.

      • Maria februar 1, 2012 kl. 22:02 #

        Smaker den kunstig søtt? Syns nemlig chocolate fudge brownie typen gjør det…selv om fotballfrue skryter den opp i skyene 😛

  2. Fra tjukk til smukk februar 2, 2012 kl. 17:17 #

    Jeg har enda ikke smakt et proteinpulver som ikke smaker kunstig søtt.:p Tror ikke det finnes. Blir liksom bare forskjellige grader av kunstig søtt. Synes du chocolate fudge brownie smaker veldig, så synes du nok ikke denne smaker noe mindre!

  3. Lisa februar 3, 2012 kl. 07:55 #

    Kan du legge ut linken til hvor du kjøper det pulveret? Bare rører du det inn i kaffen med en skje?

    • Fra tjukk til smukk februar 3, 2012 kl. 08:34 #

      Kjøpt på iHerb! Søk på «chocorite peanut» så kommer det opp.:) Rista ut i vann og blanda alt sammen!:)

      • Lisa februar 3, 2012 kl. 16:42 #

        Ok takk:)

Legg igjen en kommentar

