Hennesrittet 2012!

1 Feb

Jeg snakker jo stadig om dette rittet jeg skal være med på, men har vel ikke skrevet noe særlig om det, tror jeg?

HENNESRITTET

«Hennesrittet er ca 72 km langt, og traseen går i naturskjønne områder gjennom skogsterreng, langs innsjøer, ut mot fjorden og med start og mål på Sarpsborg Torg.

Løypa består av grus, asfalt og noen terrengpartier. Løypa har relativt få høydemeter, men er meget variert. Underlaget er ikke spesielt teknisk, så det er mulig å gjennomføre med hybridsykkel, men en terrengsykkel anbefales helt klart. Rittet har fire matstasjoner, alle med teknisk service (i tillegg til teknisk service ved start/mål). 

Både før, under og etter rittet vil det være masse action i start/målområdet, og etter rittet vil Truls Svendsen stå i spissen for en feiende flott jentefest i form av et tapasparty med masse underholdning og premieutdeling på Quality Hotel & Resort Sarpsborg.»

Fra rittets hjemmeside

Oioi, så fantastisk kan man altså få Sarpsborg til å høres ut.:p

Det går av stabelen 2. Juni 2012.

Jeg har ingen planer om å bli en elitesyklist, men syntes dette rittet var et perfekt mål å ha, for å gidde å trene mye kardio, mens vektnedgangen enda er hovedmål. Skal sykle med den helt middelsfine hybridsykkelen min og målet er egentlig mest å fullføre.

Men underveis i treningen har jeg faktisk blitt veldig glad i å sykle! Gleder meg til isen og snøen forsvinner, så jeg kan begynne å sykle litt ute.

Er ikke noen fler som skal være med da? Jentefest og Truls Svendsen og greier!

Legg igjen en kommentar

