Luringen!

1 Feb

Nå har jeg gått i mange dager og vurdert å vaske treningsklær. Hvorfor? Fordi at jeg snart har brukt opp alt. Logisk, ikke sant?

Jeg har jo tidligere fortalt hvor utrolig forelsket jeg er i denne fantastiske tightsen fra Pierre Robert, men akkurat nå tillater ikke økonomien et sånt krumspring.

I kveld var jeg på butikken og brått fant jeg meg selv ved denne treningskleshylla til Pierre Robert. Jeg siklet over den som vanlig. Tok pakken med tightsen i min hånd og la den i handlekurven.

SÅ kom jeg på..

Herlighet for en luring jeg er! Jeg har latt være å vaske klær jeg, BARE for å få en unnskyldning for å kjøpe denne! Det var da veldig lurt av meg?

Men ikke denne gangen nei! Jeg får ikke lure meg selv denne gangen..

8 kommentar to “Luringen!”

  1. silje's fremgang februar 2, 2012 kl. 00:02 #

    Blir alltid litt ekstra motivert når man har flotte treningsklær..:D

  2. Lisa februar 2, 2012 kl. 07:46 #

    La du den tilbake? Jeg har ikke sett de treningsbuksene i butikkene jeg. Den var kjempefin! Hva koster den?

    • Fra tjukk til smukk februar 2, 2012 kl. 08:32 #

      Ja, jeg la tilbake! De er jo ikke så ille dyre, men får vente til lønning:p

  3. Lisa februar 2, 2012 kl. 07:50 #

    Jeg fant svar på det via linken. Jeg SKAL ha en sånn. Og en sportsbh til. Den svarte tenker jeg. Er så behagelig treningstøy. Ikke er det så dyrt som mye annet heller:) Så er det så motiverende med nytt! Har ikke så mye å bytte på, så det blir mye vasking. Buksene bruker jeg ofte to ganger da. Spørs hvor svett jeg blir

  4. Divamamma februar 2, 2012 kl. 10:37 #

    Haha! Det synes jeg var en kjempe plan!! Vi må vel kunne lure oss selv bare litt innimellom? Haha… Drit smart spør du meg!! Tilogmed ditt indre jeg vil ha den tightsen!

Legg igjen en kommentar

