Dagens koffeinrus-trening – 02 februar

2 Feb

Jeg er ikke noe fan av koffeinpiller egentlig, men ukas taktikk er å SKREMME kroppen til å gi i fra seg fett. Desperate times, desperate measures. Egentlig er jeg mest glad i å samarbeide med kroppen min. Behandle den pent. Håpe at kjærlighet og omsorg får meg lengre på vei, enn pining og mishandling. Men innimellom trengs det litt sjokktaktikk!

Kjæresten derimot, er stor fan av diverse fatburners, så her er skapet fullt. Skumle, Svenske koffeinpiller uten navn, «worlds most extreme fatburner» aka Eurostacker 4, Grønn te og acaipiller og dagens forskningsobjekt: Fightline, «nutrition for fighters». Det høres vel ut som noe for meg?

Har prøvd dem før og hatet dem, så burde egentlig holdt meg unna, men skal man skremme kroppen, så skal man skremme kroppen. Poppet fire av disse pillene en time før trening, spiste ei riskake, tok bussen til SATS, møtte ei venninne for litt pre spinning-kardio og satte i gang.

Ble først 15 minutter ellipse, så 15 minutter på mølla. Da jeg gikk på mølla kjente jeg virkningen begynte å slå til for fullt. Vi snakker en puls ut av en annen verden bare ved å gå i 5.5 km/t, ekstremkvalme (ikke så rart på tom mage, kanskje?), usammenhengende prat osv. Skal love deg at kroppen ble skremt!

Spinningtimen varte i 40 minutter og gikk avgårde i en fei. Jeg husker den egentlig ikke, men kom meg tydeligvis igjennom.

Også ble det 10 minutter ellipse tilslutt. Skulle gå lenger, men kjente at det ikke var så ille langt i fra at jeg gikk i bakken, så fant ut at det var best å gi seg der.

Det ble altså 80 minutter, gjennomsnittspuls på 74% av maks, 820 kalorier forbrent. Og følgende nye lærdom:

Hvis du prøver noe og hater det. Ikke prøv det igjen, på tom mage! Gjelder ALT. Og.. Vær snill mot kroppen din!

Vi lærer så lenge vi lever..

4 kommentar to “Dagens koffeinrus-trening – 02 februar”

  1. Annette Helene februar 2, 2012 kl. 12:45 #

    Så flink du er med treningen:) ikke alltid lurt å trene kardio på tom mage:/ det har jeg erfaring med! De pillene hørtes skumle ut, jeg har bare testet t rex!
    Ha en super torsdag:)

  2. minslankekur februar 2, 2012 kl. 21:36 #

    Det lyder helt skræmmende :/ Men flot trænet alligevel!

  3. Divamamma februar 3, 2012 kl. 09:51 #

    Litt av en treningsøkt!!! Flinka!!!

Legg igjen en kommentar

