Dagens trening. FML-spinning.

3 Feb

Noen dager burde man egentlig bare blitt i senga!

Dagen i dag startet med at jeg våknet klokka 02.20.. og 02.45.. og 03.10.. og 03.20.. og 03.40.. og 04.00.. og 04.05. Ja du skjønner. Hundreogfemognitti oppvåkninger i løpet av natten. Dårlig søvn.com.

Så var det dags for å stå opp og da fant jeg ut hvorfor det var så fryktelig kaldt. Ikke bare var det kaldt ute, men sikringen til varmepumpa hadde gått. Var sikkert 2 minus i huset. Stoooort, gammelt, fra før av kaldt hus FTW!

Også stressa kjæresten VERRE, for vi hadde dårlig tid. Stress gjør meg ikke glad.. Skjønner ikke hvordan det går an å være så dårlig organisert? Vanligvis så tar man jo EN TING AV GANGEN, men han tenker liksom på ALLE tingene på en gang, så da blir det litt kluss.

Så var det da dags for spinning. Styrketråkk. Veldig digg etter en uke med et greit kaloriunderskudd, en drit-stressa kropp igjennom hele gårsdagen pga koffeinpilledritt. Etter en natt med dårlig søvn er det vel needless to say at dette var tunge greier. Jeg leeeeeeeeeeeeeed meg igjennom. Skikkelig. Det var fælt, jeg var kvalm, hadde null styrke i beina og midt inni.. Tror du ikke den TETTE pulsklokka mi bestemte seg for å låse seg? Gaaaah. Fikk restarta den da. All data borte. Aner ikke hvor mye jeg forbrente i dag, men vet at jeg ikke klarte å få pulsen over 85%. Jeg som vanligvis må kjempe for å holde den under 90 liksom. Drakk en sånn yt-førtreningsdrikk før treninga, men det kunne jeg like godt bare droppa.

Burde heller blitt hjemme..

Det positive var at da jeg skulle ta av meg treningsBH-en (noe som er litt av et prosjekt med bare en funksjonabel arm, kan du tro!) knakk jeg opp en låsning jeg tydeligvis har hatt øverst i ryggen. Det var jo fint da!

Når jeg kom hjem så funka ikke TV-dekoderen! HURRAAAAAAA!!

Men jeg har fått fikset den og nå skal jeg sitte rett på ræva hele resten av dagen. Snuppeline skal til besteforeldrene sine, så jeg kan bareeee sitte under dyna mi her og se på dårlig TV! Er ikke sikkert jeg gidder gå og lage mat en gang…

9 kommentar to “Dagens trening. FML-spinning.”

  1. Annette Helene februar 3, 2012 kl. 12:08 #

    Skikkelig Blåfredag og uheldig idag du jo! Ikke dårlig at du fikk unnagjort treningen:) syns du er kjempe flink!! Det er ikke dårlig at man kommer seg ut døra i den kulda her!
    Håper du får en herlig fredag til tross for dårlig start!
    Stor klem:D

    • Fra tjukk til smukk februar 3, 2012 kl. 12:47 #

      Blåfredag med stor BLÅ! Men nå er varmen tilbake i huset og jeg har spist og latet meg, så da ble det litt bedre.:p
      Ha en fiiiin fredag, fine-Annette!:)

  2. Anja Holt februar 3, 2012 kl. 14:01 #

    Jeg fokuserer på det positive her. Trening er gjennomført. Låsning er løst. Huset er nå varmt. Og du ser ut til å være mye blidere nå. :o)

  3. Trine februar 3, 2012 kl. 17:39 #

    Haha, faen!! Hjelper det viss eg seie eg fekk parkeringsbot i går. Pluss kjørte meg fast i snøen. Stod to timer i kø for å komme på jobb… Samme kø hjem for å så finne ut at det hadde snødd INNI vinterhagen min( hvor jeg lagrer ting ) ftw !!!!! Sofa her og resten av kvelden !!! Go helg ;)) kan bare gå oppover nå 😉

    Trine

    • Fra tjukk til smukk februar 3, 2012 kl. 18:05 #

      Du slår meg, men bare så vidt! 2 timer i kø slår det aller meste. Det er begrenset hvor mye som går galt når man bare sitter på rumpa i sofaen, heldigvis!:)

  4. Lisa februar 3, 2012 kl. 21:15 #

    Håper du har en bedre avslutning på fredagskvelden da:)

  5. Anna februar 3, 2012 kl. 22:57 #

    Huff og huff 😦
    Håper helgen ellers blir fantastisk!

Legg igjen en kommentar

