Dagens trening 04.02 – restitusjon

4 Feb

Ja, i dag har jeg hatt min første restitusjonstrening. Pleier liksom trene etter prinsippene «alt eller ingenting», men har innsett at jeg MÅ ha noen rolige treninger innimellom, siden jeg trener så mye intervaller og sånne høypulsaktiviteter.

Så da satt jeg der  i spinningsalen i 50 minutter. Rundt meg satt 49 elitesyklister med mord i blikket og med hovedmål å sikre en afterburn, som vil vare hele lørdagen igjennom. De og meg.. Eliten vs lathansen, på søndagstur.

Gjennomsnittspulsen lå på 71%.

Det føles liksom veldig uskikkelig å late seg på den måten og liksom kalle det trening. Men det må til. Kroppen trenger det..

 

Nå er det LØRDAG! Jeg elsker lørdag!

Vi skal avgårde til foreldrene mine, i helgen, og jeg har bestilt terteskjell, faktisk. Med hvitsaus og fiskepudding og reker og sånt, vettu! Her snakker vi Linn Skåber-style, ikke Hellstrøm sin fancy versjon, for de som så den episoden av Hellstrøm inviterer.

Bare mye mer hvitsaus, så klart.

(bilde fra dinmat.no)

Jeg er ikke særlig glad i terteskjell, så det blir bare fyll til meg. Fullt av med hvetemel og dritt og møkk! Gleder meg!

Også skal jeg prøve meg på en slags pai, ser dere noe til den her blir den vellykket, ser dere den ikke gikk det dritt!

Ha en fin lørdag!

3 kommentar to “Dagens trening 04.02 – restitusjon”

  1. Annette Helene februar 4, 2012 kl. 16:37 #

    Herlig med slike økter også:) hviledag og spisedag på meg idag:) ønsker deg en super lørdag, kos deg masse på besøk:)

  2. Cilen februar 5, 2012 kl. 23:06 #

    Jeg ramlet inn på bloggen din og vil komme til å følge deg i kampen mot kiloene 🙂 lykke til !

Legg igjen en kommentar

