Trening på 8. februar

8 Feb

Heihå alle!

I dag MÅTTE jeg stå opp tidlig, da jeg skulle kjøre snuppelur i barnehagen. Så da dro jeg på trening med en gang, slik at jeg ikke skulle dra hjem og legge meg og stirre tomt ut i luften.

Orker bare ikke kardio om dagen, så gikk heller for en høyrep-økt, med lette vekter og korte pauser. Har sikkert ikke noe for seg, men det får hvertfall pulsen over hvilemodus, så da får jeg jo forbrent litt likevel.

Økta så slik ut:

Var helt tom på slutten der, så fortet meg hjem og fikk slengt i meg en omelett med ost og skinke. Enkelt og godt!

Har enorme planer om å lage knekkebrød i dag, men vet ikke helt hva jeg har i skapet. Vi får bruke det vi har.

Et mye større problem er at kjøkkenet må ryddes først. Min MINST favoritt-ting å gjøre.

Ha en fin dag, alle!

3 kommentar to “Trening på 8. februar”

  1. Annette Helene februar 8, 2012 kl. 13:30 #

    Flink du er:D
    Lykke til med knekkebrød laging, du må legge ut oppskrift da:) Ha en super onsdag:D

    • Fra tjukk til smukk februar 8, 2012 kl. 14:17 #

      Takk i lige måde, snuppa!:)
      Skal se om de smaker noe særlig først. Og ikke minst.. Om jeg klarer å ikke brenne dem.:p

  2. Divamamma februar 8, 2012 kl. 16:37 #

    Så flink du er! Jeg liker best å trene om morningen:)

Legg igjen en kommentar

