Bare for å bevise…

9 Feb

…at lavkarbere ikke bare trøkker innpå med kjøtt..

Her er dagens fiskemiddag, enda så kjedelig den ser ut!

Røkt kolje og kålrabistappe.

Kjedelig, ikke sånn mest lavkarbo i verden, men GODT! Dette var da pre-dissekering. Mye bein i kolje, så jeg tok frem lupe og mikroskop.. Klarte på mirakuløst vis å bli kvitt absolutt alle beina. Adda en klatt creme fraiche, så ble det rene herremåltidet.

Endelig har jeg min kjære Extend i hus igjen. Er den ikke nydelig?

Testet ut ny smak nå, Blue raspberry. Måtte ta frem vinglasset for anledningen.

I Sverige i dag falt jeg forresten over denne fantastiske sjokoladen.

DEN var god.

«Du blir ikke fitnessbabe, når du skal holde på å spise sjokolade», sier du kanskje til meg nå, men det går bra altså! Blir nok aldri noe fitnessbabe ut av denne lathansen!

5 kommentar to “Bare for å bevise…”

  1. isabella februar 9, 2012 kl. 22:14 #

    Må du bli en fitnessbabe da??? he he en babe holder lenge det 🙂 🙂 🙂
    Alle de sjokkoladene der er skammelig gode,oh lord!!!! naaaam jeg kan nesten kjenne smaken HA HAHA- det er jo lov og kose seg, men alt med måte, ikke sant?
    klem

  2. Rin februar 10, 2012 kl. 03:47 #

    De fylte freia premium-sjokoladene er min BANE: Null selvkontroll hva angår den mousse-fylte, i alle fall. Har ikke turt å smake siden da den ble lansert og jeg gikk rett på trynet i den. :p

    • Fra tjukk til smukk februar 10, 2012 kl. 10:40 #

      Den har jeg ikke kjøpt på type et år, for selv om den lå i bilen, forsvant den på mystisk vis!

  3. Annette Helene februar 10, 2012 kl. 12:50 #

    Herlig innlegg:D Dette likte jeg! Det er så utrolig feil at de forbinder lavkarbere med bare kjøtt 🙂 Maten så nydelig ut! Jeg har helt dilla på sprøstekt ørret og skalldyr om dagen:)

    Xtend er så god på smak:D Jeg har faktisk den med vannmelon! Om du blander den med isbiter og fun light blir den helt utrolig god på smak:)

    Ha en strålende start på helgen og god fredag:)

Legg igjen en kommentar

