Dagens trening 12. Februar, med en svær personlig seier.

12 Feb

I dag ladet jeg opp til treningen med denne herligheten:

Og off course, den faste cocosakaffen.

Lagde energibarer i går og de ble SYKT gode, men ikke så veldig vellykkede ellers. Henger ikke helt sammen, kan du si. Får prøve igjen, da kokosoljen har kommet i hus.

Treningen i dag var litt sånn usammenhengende.

Varmet opp med 10 minutter ellipse, så tok jeg beinpress, sittende roing med smalt grep også strakmark og avsluttet med 15 minutter tredemølle og 12 minutter sykkel.

Nå er jeg faktisk oppe i å klare å dra 30 kilo på sittende roing. Det er vel ikke akkurat noe å rope hurra for, sånn sammenlignet med de fleste andre, men det var en enorm seier for meg! For bare tre måneder satt jeg der og klarte så vidt det var å dra 5 kilo. Absolutt all styrke i høyrearmen var borte etter skulderoperasjonen og nå begynner den å komme tilbake. Herlig!

Det går fremover, og takk for det! Nå skal jeg begynne å markløfte litt og det gleder jeg meg stort til.

13 kommentar to “Dagens trening 12. Februar, med en svær personlig seier.”

  1. Annette Helene februar 12, 2012 kl. 15:44 #

    Så flink du er med søndagstrening:) *smil* jeg syns 30 kilo er kjempe bra, du skal ikke måle deg med andre:) Jeg er absolutt ikke den sterkeste jenta på gymmet, men jeg gjør mitt beste 🙂

    De barene så nydelig ut, hva en oppskriften :D?
    Jeg også elsker cocosa i kaffen, jeg bruker den også i vaniljete:) Det gir nydelig smak!

    Ha en strålende søndag og kos deg masse idag:) Imorgen er det ny uke og nye muligheter!
    Godklem:)

    • Fra tjukk til smukk februar 12, 2012 kl. 15:49 #

      Tusentakk, snuppa!:)
      Tenkte jeg skulle legge ut når jeg får lagd en mer vellykket utgave!:)

  2. Anna februar 12, 2012 kl. 17:04 #

    Kjempebra! Gratulerer så masse med 30 kg, du har virkelig jobbet deg godt opp! 😀
    De barene så übergode ut forresten 🙂

    • Fra tjukk til smukk februar 12, 2012 kl. 21:47 #

      Takktakk! Ja, de var supergode! Men ikke så ille sunne akkurat da.:p

  3. Divamamma februar 12, 2012 kl. 19:46 #

    Jeg synes det var masse fremgang!! Du er flink!!

    • Fra tjukk til smukk februar 12, 2012 kl. 21:47 #

      Tusen takk!:D

      • Divamamma februar 13, 2012 kl. 00:14 #

        Bare hyggelig!! 🙂

  4. Line februar 13, 2012 kl. 08:45 #

    Sånt roper vi velig hurra for. Jeg vet hvilken utrolig sier det er. Jeg hadde null krefter og muskler i venstre etter operasjonen min. Så Hurra for deg!!!!

    • Fra tjukk til smukk februar 13, 2012 kl. 11:16 #

      Ja, det er ganske stor fremgang!:) Jeg burde trene litt mer bevegelighet på den.. Men DET er kjedelig det.:p Må vel bare..

  5. Vibeke februar 13, 2012 kl. 09:24 #

    DET ville jeg ropt hurra for! 30 kg er kjempebra. Den øvelsen er TUNG. Bra jobba 🙂

  6. isabella februar 13, 2012 kl. 11:16 #

    GRATTIS, det er jo superbra! 🙂 er så gøy med sånne gleder på treninga 🙂 🙂
    Stå på videre 🙂 klem

Legg igjen en kommentar

