Ny uke-nye muligheter!

12 Feb

Gratulerer med morsdagen alle mammaer!

Her startet dagen med frokost på senga. Elsker en dag dedikert til meg!:D

Nå er det jo ny uke og jeg er kjempe hyped og klar for å komme meg under 90! Starter uka med en treningsøkt og masse pågangsmot. Like greit å starte uka på en søndag, så blir ikke helgen så lang. Satser på et kaloriunderskudd på 6000 i løpet av uka, for det skal vel utgjøre sånn ca 800 gram ned. I teorien da.. Også rolig trening. Ikke noe kortisol her i gården!

Er egentlig veldig spent for morgendagen, for jeg skal til legen og kan jo plutselig bli friskmeldt. Tror ikke jeg blir det, men sjansen er jo der. Da snur verden plutselig helt rundt, men det går eventuelt bra. Kan ikke siiiii hvor lei jeg er av å gå hjemme, men det er jo greit å ikke begynne å jobbe før man er «frisk» og kan utføre jobben på en skikkelig måte heller. Er jo ikke syk, bare litt skada. Skulderbrudd altså! Don`t do it!

Bestilte ei pakke fra iHerb her om dagen, og det hadde ikke gjort noe om den kom fort-fort! Har egentlig iHerbforbud, men får lov til å bestille nødvendigheter.

Spirulina og kokosolje.. Det er nødvendigheter!

Ha en fin morsdag alle mammaer og en fin søndag alle andre!

Takk for denne perlen av en gladsang Whitney ❤

7 kommentar to “Ny uke-nye muligheter!”

  1. Anja Holt februar 12, 2012 kl. 11:15 #

    Jeg er ikkeblitt nok til å bestille fra iherb. Det ergo masse penger å spare, selv om man får toll, vil jeg tro…. Cocosa og Tagatesse/sukrin er det som virkelig trengs. Og du, jeg la deg til i bloggrollen min (for jeg liker bloggen din), si i fra om du vil at jeg skal slette den! Super morsdag ønskes!

    • Fra tjukk til smukk februar 12, 2012 kl. 11:26 #

      Hva mente du først der? Mulig jeg er blond, men skjønte ikke helt.:p Jeg bestiller alltid for under 200 kroner og holder frakten på 6 dollar. Da blir det ille billig. Dette kom jo på ca 160 kroner. Det er vel rundt det tilsvarende cocosa koster på helsekosten her i Norge.

  2. Anja Holt februar 12, 2012 kl. 12:26 #

    Damn autocorrect! Ikke FLINK NOK til å bestille, mente jeg. Herregud, jeg oppfattes som analfabet om jeg ikke begynner å lese mer over, altså! Men ja, ser det er mye å spare! Jeg skal bestille, 15. Feb. Gjett når jeg får lønn! 😉

    • Fra tjukk til smukk februar 12, 2012 kl. 16:29 #

      Hehe, da skjønner jeg hvorfor jeg ikke fikk noe mening ut av det!:p

      Har lyst til å handle masseeeee på iHerb, men må liksom holde meg til det jeg TRENGER nå om dagen. Kjipt, men.:p Er ikke milionær, dessverre.

  3. Divamamma februar 12, 2012 kl. 19:49 #

    God morsdag!!

    Håper du klarer i derskuddet:)

  4. Tone Rokås Ånes februar 12, 2012 kl. 21:52 #

    Gratulerer med dagen! Jeg handler riktignok ikke så kule og kostholdsrelaterte ting som deg (enda….?) men ELSKER iherb selv, og venter nå på en fin pakke med gode kremer, lip balm, dusjsåpe og lakris! Gleder meg 🙂

    • Fra tjukk til smukk februar 12, 2012 kl. 22:13 #

      Tusen takk!:) iHerb er virkelig god å ha ja, men jeg fant ut at «bare» en pakke her og en pakke der, plutselig kunne bli både tusen kroner og vel så det i måneden, så da måtte jeg sette ned litt forbud. Trist å bruke over 12.000 i ååååååååååret på ting man absolutt ikke trenger, men kjøper fordi at det er billig, liksom. Det er trist og jeg er stadig inne og lager bestillinger jeg ikke legger inn.:p

      Har du kjøpt lakris der før? Hvilken??

Legg igjen en kommentar

