Formtest på sykkel, formbilder og Valentinesday

14 Feb

Heihopp!

I dag startet jeg dagen med formtest på ergometersykkel. Det gikk vel helt «så der.» Så bra det kan gå på nesten tom mage (1/2 ss cocosa og BCAA var med), og med et greit kaloriunderskudd i går. Hadde ikke all verdens krutt i beina, for å si det pent.

Det var første test. 2.3 mil.. Neste uke får jeg trå til igjen og sjekke om det går noe fremover. Nå er det jo bare tre og en halv måned igjen til Hennesrittet, så må øke utholdenheten så godt jeg kan frem til det.

Gikk 15 minutter på ellipse etter syklingen.

Tok noen formbilder før treningsøkta.

 

Tidligere formbilder ligger her.

Synes det kommer seg altså! Vekta gjør ikke akkurat de største hoppene, men merker stor forskjell på bukser og klær ellers. Må bare holde ut.

Også er det jo Valentinesdagen i dag.

Har tenkt veldig på hvordan Valentinesdays-menyen skulle se ut her i huset. Landet tilslutt på sashimi til hovedrett og sjokolademousse, etter Jannike sin oppskrift, til dessert. Burde kanskje begynne med sistnevnte snart, men først skal jeg kose meg med en etterlengtet porsjon med løksuppe.

Ser kanskje ikke så digg ut, men det er knallgodt, lettlagd og sunt. Jeg har brukt litt ekstra smør og ost, for å gjør det til et ordentlig måltid, men bruker man ikke så mye av det blir det veldig magre greier.

Happy Valentines, alle!

7 kommentar to “Formtest på sykkel, formbilder og Valentinesday”

  1. Annette Helene februar 14, 2012 kl. 15:42 #

    Happy Valentine:D Så sprek du er på denne dagen, du er kjempe flink:) *smil*

    Husk å ikke mål fremgang på vekten, vekten har ingenting å si:) Anbefaler deg å bruke målebånd, formbilder(som du gjør) og evt fettklype:)

    Kjempe flotte bilder av deg, man ser kjempe fremgang:) Du skal være stolt av deg selv:)

    Håper du får ei koselig valentingsdag:) klem fra meg

    • Fra tjukk til smukk februar 14, 2012 kl. 15:44 #

      Takk Annette!:)
      Det er veldig lett å henge seg opp i vekten. Jeg er ikke så opptatt av den sånn fra dag til dag, men når jeg føler jeg er dritflink og går på vekta og har gått opp, DA blir jeg litt adrenalinsinna. Men det går over.

  2. Lisa februar 14, 2012 kl. 17:38 #

    Happy valentinesday søta:) Har ikke sett ansiktet ditt, men personligheten din virker flott:) Så tipper du har ett flott ansikt også.
    Ser stor forskjell på de få bildene du har. Det må være motiverende! Gleder meg til du skal oppdatere om cm siden sist du skrev ned målene. Har du målt i det siste?

    Flink til å trene å ser jeg du har vært. Over 2 mil!! Helt sykt. Det hadde ikke vært meg:) hehe:)

    Ha en fin valentinesday med kjæresten din:)

    • Fra tjukk til smukk februar 14, 2012 kl. 19:22 #

      Så pent sagt av deg.:)

      Har ikke målt på en stund. Innimellom står målene stille også, selv om buksene blir større. Merkelig, men.. Går sikkert ned utenfor målepunktene.

  3. silje's fremgang februar 14, 2012 kl. 18:07 #

    Ser at du har hatt god fremgang… 😀 Stå på..:D

  4. Tone Rokås Ånes februar 15, 2012 kl. 20:51 #

    Jeg ser også tydelig framgang 🙂 Flinke du!

Legg igjen en kommentar

