Dagens trening 15.02 og en slags styrketreningsplan.

15 Feb

Ble en sånn blandet overkroppsøkt i dag.

Litt på rygg, litt på skuldre, litt på mage også måtte jeg teste beinpressen.

t.s: tilsammen. Altså 7 kg på hver arm.

Etter mange uker med totalt ustruktur på styrketreningen min har jeg funnet ut at jeg skal legge det opp litt som «vekttaps»opplegget i RYP. Ikke samme øvelser, men samme antall repetisjoner og økning i vekter som man får der.

Det blir jo egentlig bare tull det også, men da har jeg ihvertfall noe å forholde meg til og flyr ikke rundt og bare soser, sånn som nå.

2 kommentar to “Dagens trening 15.02 og en slags styrketreningsplan.”

  1. Ann-Kristin februar 16, 2012 kl. 09:18 #

    Enig med deg om at det er ikke lett det å legge opp et eget styrkeprogram. Det er jo en av de fordelene med å ha personlig trener som jeg har, for da vet man (hvis man har en god trener da :)) at det blir riktig lagt opp! Lykke til med styrketreningen, det er gøy! Blir spennende å følge med på utviklingen din 🙂

    • Fra tjukk til smukk februar 16, 2012 kl. 09:19 #

      Ja, jeg har jo liksom ikke sånn veldig planer om å satse masse på styrketreningen før jeg har gått ned ca 10 kilo til. Så da blir det veldig stykkevis og delt. Når jeg skal trene mer av det så vet jeg hva jeg skal, men nå er det litt vanskelig.

Legg igjen en kommentar

