2 timer og 55 minutter igjen.

16 Feb

Sånn ca.

Det går veldig bra med fasten i dag. Er ikke sulten, men kjenner lunta er litt kort. Det hjelper IKKE med en syk mann og et sykt barn hjemme, kan jeg si. Man kan si at mannfolk tåler sykdom og smerte bedre enn kvinner, så mye man vil, men da har man ikke møtt min «kjære». Han satt her og så ut som om døden var nær, så jeg sendte han til sengs, sånn at jeg ikke skulle falle for trangen til å slå han i huet med en spade.

Det er heller ikke så lurt å gå inn på matblogger og lese om sjokoladepålegg og deilige salater.. Eller mandelkjeks.. Eller salat med bacon og blåmuggost?

2 timer og 50 minutter…

På toppen av det hele lurer jeg på om jeg har fått lungebetennelse?

Jeg er ikke i dårlig form. Faktisk helt normal form. Frisk og rask. Hoster ikke eller noe sånt. Men det stikker noe så forferdelig bak på ryggen, ca der lungene er lokalisert. Var mest på formiddagen i dag, så jeg har håp om at det var i musklene, siden jeg trena ryggen i går. Pleier ikke akkurat stikke det, men.. Mamma’n min har den berømte Mykoplasma-lungebetennelsen, så det kan jo være hypokondriaen som slår til også. Vi får se hvordan det utvikler seg i løpet av kvelden/morgendagen.

Jeg gleder meg til middag! 2 timer og 48 minutter igjen.

Yes please!

3 kommentar to “2 timer og 55 minutter igjen.”

  1. fabeldyret februar 16, 2012 kl. 22:59 #

    Artig, trodde jeg var ca den eneste i Norge som hadde testet ESE. Sist jeg gikk inn for det ble det en del faster på rundt 22 timer. Greit nok. Jeg gikk ned de ønskede kiloene faktisk. Utfordringen var å bli der når jeg ga opp fastene.. Kanskje fordi jeg uansett var nær min idealvekt. Men det mest nyttige var vel å lære seg forskjellen på å være fysen/ha lyst på mat og å være SULTEN i ordentlig, fysisk forstand. Nå ble jeg litt inspirert til å plukke opp igjen fasten. Men tror det får bli med en gang i måneden eller noe sånt, ellers legger jeg meg bare til dårlige vaner. Kutte frokosten derimot, det kan jeg fint gjøre de fleste ukedagene.

    • Fra tjukk til smukk februar 16, 2012 kl. 23:07 #

      Neida, du er ikke den eneste.:)
      Jeg tror ikke at det er noe sjakktrekk å basere hele «slankingen» sin på ESE på en måte.. Har heller troen på å gjøre det til en del av en større endring.

      Den berømte livsstilsendringen.:p

      Kjedelig, men det eneste som funker i lengden.

  2. Divamamma februar 17, 2012 kl. 10:36 #

    Den værste følelsen… *sulten… Også se noe man har skikkelig lyst på…*

Legg igjen en kommentar

