Lik meg?

18 Feb

Hadde blitt såååå glad om noen flere ville like meg på Facebook! Skal prøve å oppdatere litt der, legge ut litt mer bilder osv. Og prøve å ikke mase for mye.

Du finner Facebook siden min på siden her ——————>

Det er kanskje litt fjortis å trygle og be om å bli likt, men det er så gøy å ha noen som følger med! Veldig motiverende med alle dere som er så hyggelige og støttende her.

Håper alle får en herlig lørdagskveld!

7 kommentar to “Lik meg?”

  1. Annette Helene februar 18, 2012 kl. 15:49 #

    Da var det gjort, selvfølgelig var det noe jeg måtte gjøre!:D Ønsker deg en strålende lørdag, nå skal jeg komme meg på jobb :O)

  2. Anna februar 18, 2012 kl. 19:42 #

    Æsj, jeg finner deg ikke ved å søke på FB :S
    Kan du legge ut link til siden din? 🙂

    • Fra tjukk til smukk februar 19, 2012 kl. 01:48 #

      Heiaa:) Går det ikke å trykke på Facebookboksen på siden her heller?

  3. Rin februar 19, 2012 kl. 08:09 #

    Hadde jeg vært på facebook, så! Men jeg liker deg sånn ellers, om ikke annet. :p

  4. silje's fremgang februar 19, 2012 kl. 20:11 #

    Liker deg jeg og nå…:D

Legg igjen en kommentar

